close

 


Anyone Of Us    Gareth Gates



I've been letting you down, down 我讓妳失望了
Girl I know I've been such a fool
我知道自己實在太傻
Giving in to temptation 一時的情不自禁
When I should've played it cool
   讓冷靜消失無蹤
The situation got out of hand    如今弄到無法收拾
I hope you understand
       我只求妳能諒解


It can happen to..         這種事可能發生在
Anyone of us, anyone you think of
  任何人身上所有妳想得到的人
Anyone can fall
           每個人都會犯錯
Anyone can hurt someone they love 每個人都可能讓愛人心痛
Hearts will break
我的心快碎了
'Cause I made a stupid mistake
因為我犯了愚蠢的錯
It can happen to.. 這種事可能發生在



Anyone of us, say you will forgive me任何人身上說妳會原諒我吧
Anyone can fail
每個人都可能失控
Say you will believe me 說妳會相信我吧
I can't take my heart will break
無法忍受我的心就要碎了
'Cause I made a stupid mistake
只因為我犯了一個愚蠢的錯
A stupid mistake
一個愚蠢的錯


She was kind of exciting
那天她看起來很興奮
A little crazy I should've known
我早該知道她有點瘋狂
She must have altered my senses
一定是她影響了我的判斷力
'Cause I offered to walk her home
  因為我竟然提議陪她走路回家
The situation got out of hand
    情況就這麼失控了
I hope you understand
       我希望妳能諒解


A stupid mistake          這只是個愚蠢的錯
she means nothing to me
      她對我沒有任何意義
(nothing to me)
          (沒有任何意義)
I swear every word is true      我發誓句句屬實

don't wanna lose you
        我不想失去妳


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    QOOMAGIC 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()